Сучасний урок

Фрази видатних письменників - http://frazipism.blogspot.com/2013/05/blog-post_18.html


Смішні цитати про навчання

Ніколи вдома не буває так чисто, як перед приходом мами з батьківських зборів.
Від знань поки ніхто не вмирав, але ризикувати не варто.
Мене весь час переслідують розумні думки, але я швидший.
У молодших класах покарання — сісти на останню парту, а в старших — на першу.

13 коментарів:

  1. На сучасному уроці комфортно всім: учителю і дітям. Урок передбачає співпрацю і взаєморозуміння, атмосферу радості.
    Успіх сучасного уроку, на мій погляд, залежить від особистості вчителя, його професіоналізму, сучасності використаних ним методик, індивідуального підходу до учнів, використання різних засобів ІКТ. Доступна форма подачі навчального матеріалу, створення ситуації успіху, доброзичлива атмосфера на уроці - все це допомагає учням краще засвоїти складний і важкий матеріал підручника. Різні форми і методи роботи, педагогіка співробітництва повинні бути присутні на сучасному уроці.
    Я вважаю, що сучасний урок повинен бути, перш за все актуальним і цікавим. Вчитель повинен використовувати нові технології, добре володіти комп’ютером, користуватися Інтернетом. Не можна забувати і про здоров’язберігаючі технології
    Сучасний урок - це атмосфера пошуку, це особливий емоційний настрій уроку, це відчуття віри в свої сили і здібності, яке живе у кожному учневі.
    Вважаю, що уроки, проведені з використанням технічних засобів в поєднанні з ігровими технологіями, в силу своєї наочності, яскравості та простоти приносять найбільший ефект, який досягається підвищенням психоемоційного фону школярів при сприйманні навчального матеріалу.
    Ще Сократ говорив про те, що навчитися грати на флейті можна тільки, граючи самому. Тому сучасний урок повинен стимулювати розвиток пізнавальної активності учнів, виховувати думаючих учнів.

    ВідповістиВидалити
  2. Сучасний урок – це ефективний урок, де активізована розумова діяльність учнів, де вчитель постійно має вдосконалювати відомі методи роботи, шукати засоби, які б сприяли глибокому засвоєнню програмового матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  3. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Сучасний урок це,насамперед, наполеглива праця учнів втісному співробітництві з учителем.

    ВідповістиВидалити
  5. Працюючи у системі початкової освіти більше 30 років, я обираю активне навчання своїх вихованців. Це навчання, яке залучає учнів до різних форм навчальної діяльності, а головне вчить їх думати над тим, що і для чого вони це роблять.
    : Коли мають мотивацію до навчання
    Коли можуть побачити результати від використання знань і вмінь
    Мають комфортне середовище навколо себе
    Коли досягають успіхів
    Коли мають почуття контролю над процесом навчання і можуть розраховувати на допомогу
    Коли мають достатньо часу для засвоєння нових знань і вмінь
    Коли мають змогу випробовувати нові знання на практиці
    Коли повністю залучаються до процессу
    Коли використовуютьс я «досвід», який діти вже мають
    Коли використовуються методи, які відповідають різним стилям і способам навчання
    Ми живемо в суспільстві змін, тому кожна людина вчиться протягом всього свого життя. Саме вчитель початкових класів повинен розвивати любов до навчання, пізнавальні інтереси дітей молодшого шкільного віку, їхні творчі навички, уміння самостійно здобувати знання, бути активними, не пасивними.
    В. О. Сухомлинський писав, що кожна нормальна дитина йде в школу з вогником у душі, і завдання педагога – підтримати цей вогник, щоб він не погас. Для цього потрібно перебувати в постійному пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання молодших школярів, вміло поєднувати елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.
    На мою думку, основними завданнями сучасного вчителя є залучення учнів до активної самостійної діяльності, перетворюючи школярів у її суб’єктів. Зацікавленість, викликана вчителем на уроці, за певних умов може перерости в стійкий інтерес до знань. "Учень — це не посудина, яку потрібно заповнити, учень ― це смолоскип, який потрібно запалити".

    ВідповістиВидалити
  6. Сучасний урок-це добре мотивований, актуальний, емоційний,діяльнісний урок,де всі учні задіяні у НВП.Дуже добре проходять уроки-практичні роботи,коли учні стають дослідниками:нагрівають,випарюють,кристалізують речовини.Тут дуже легко реалізується наскрізна змістова лінія"Екологічна безпека і сталий розвиток"

    ВідповістиВидалити
  7. Я вважаю, що сучасний урок повинен бути, перш за все актуальним і цікавим. Вчитель повинен використовувати нові технології, добре володіти комп’ютером, користуватися Інтернетом. Не можна забувати і про здоров’язберігаючі технології
    Сучасний урок - це атмосфера пошуку, це особливий емоційний настрій уроку, це відчуття віри в свої сили і здібності, яке живе у кожному учневі.

    ВідповістиВидалити
  8. Ефективний урок - це сучасний робочий урок.
    З свого досвіду роботи я переконалась, що ефективний є той живий, швидкий урок на якому всім цікаво вчитися, на якому так організована робота, що жоден учень не залишиться без роботи і уваги, всі працюють, добре розібрались і засвоїли матеріал уроку, виконали кілька видів роботи, всі чи майже всі отримали оцінку.
    Звичайно, для підвищення ефективності уроку ми постійно маємо вдосконалювати, урізноманітнювати відомі нам методи навчання, шукати засоби, які сприяли засвоєнню знань. Звичайно ми не повинні стояти на місці, бо це вимога часу, від цих компонентів залежить ефективність уроку.
    А коли закінчився урок, а дитячі очі світяться, і коли учні промовляють: " Дякуємо за урок!",ось тоді урок ефективний з різних сторін і педагогічної і людської.


    ВідповістиВидалити
  9. "Освіта, що не вчить успішно жити в сучасному світі, не має жодної цінності." Кіосакі.
    Насправді, в сучасному світі, який стрімко змінюється, претендувати на знання істини, мабуть не варто. А от приймати іншу думку, як привід подумати над нею, подумати, замислитись, а може вона є на сьогодені найкращим рішенням - це здатність корисна. Сучасні діти дедалі ефективніші у самостійній роботі з інформацією. Вона їх оточує скрізь. Учнів потрібно вчити опрацьовувати інформацію, а не робити це за них. У нас є чудові інструменти: завдання для роботи з інформацією та запитання. Ці засоби допомагають перетворити навчання на процес дослідження.

    ВідповістиВидалити
  10. Сучасний урок поєднує у собі здобутки старого на наробки нового погляду на освітній процес. Він має тирєдину мету, та залишає простір для творчості вчителя. Сучасний урок - це взаємодія всіх учасників навчальної діяльності, це взаємообін думок для досягнення розвиваючого, навчального та виховного завдань.

    ВідповістиВидалити
  11. Підсумовуючи вищесказане, можна зробити висновок, що урок — це центр, навколо якого обертаються і до якого повертаються всі думки і дії вчителя. При підготовці до уроку вчитель має пам'ятати, що на кожному уроці потрібні інтерес і захопленість самого вчителя, готовність самому дивувати і ди¬вуватися. «Щоб запалити, треба горіти», Запалює сумлінна і всебічна підготов¬леність до уроку, емоційна щедрість учителя, його захопленість.

    ВідповістиВидалити
  12. Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя,
    мірило його інтелектуального багатства, показник його
    світогляду, ерудиції.
    До хорошого уроку вчитель готується все життя.
    В. Сухомлинський

    ВідповістиВидалити